مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-11اقتصادي

روشن شدن چراغ کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در دهه فجر


مدیر عامل ذوب آهن اسدآباد از افتتاح و بهره برداری کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در دهه فجر 1400خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر عامل ذوب آهن اسدآباد از افتتاح و بهره برداری کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در دهه فجر 1400خبر داد.

یونس گوهری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح و بهره برداری کارخانه کوره بلند اسدآباد در دهه فجر امسال ،اظهار کرد: در حال حاضر تعمیرات و اورهال این کارخانه صنعتی به صورت کامل به اتمام رسیده و برای آغاز به فعالیت منتظر رسیدن مواد اولیه است.

وی افزود: برای آغاز به فعالیت این کارخانه صنعتی سنگ منگنز لازم از ترکیه خریداری شده و برای تامین کُک نیز قرارداد طرح در داخل کشور بسته شده تا کک متالوژی مورد مصرف کوره بلند کارخانه تولید شود که در حال حاضر کُک در حال رسیدن به کارخانه است.

گوهری از جذب 100نیروی جدید در این کارخانه صنعتی با آغاز به فعالیت طرح خبر داد و تصریح کرد: آزمون و مصاحبه این تعداد نیرو در دست انجام بوده و با رسیدن مواد اولیه کارخانه فعالیت این تعداد نیروی کار جدید در کارخانه آغاز خواهد شد.

گوهری یادآور شد: در حال حاضرکُک مورد نیاز در راه کارخانه برای تجمع بوده و سنگ منگنز نیز درآینده نزدیک به کارخانه تحویل داده می شود که با تامین و رسیدن مواد اولیه، چراغ کارخانه کور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن چراغ کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در دهه فجر

روشن شدن چراغ کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در دهه فجر